~

       Craniul meu e în mine, scheletul meu e în mine. Cum să ignor moartea când ea mă locuieşte, o târâi după mine tot timpul, şi atunci când merg la o întâlnire în oraş sau la toaletă. Trei pasiuni, în adolescenţă: femeile, ‘problema morţii’, sensul lucrurilor. Cele trei şi-au păstrat ‘prospeţimea’, ermeticul. Puteai chiar să vezi că femeile erau o falsă problemă: nu însă moartea, nu sensul din lucruri. Toate s-au diluat; dar scheletul meu e în mine, craniul meu e în mine.

~ de soirs pe 24 Octombrie 2016.

Lasă un răspuns

