~

       Aici se închide acest jurnal, o pierdere de timp, ca mai totul.

 

21

~ de soirs pe 9 Iulie 2017.

17 răspunsuri to “~”

  1. Probabil că (nu) ajută, (dar) e lectura mea favorită.

  2. Mais enfin quelle décision!

    De ce, din toate tipurile de sfarsit, l-ati ales tocmai pe acesta, de a inchide jurnalul. Am putea imagine si alte moduri de a sfarsi.

    Si apoi, e brusc si violent cu cei care v-au citit.

    • Eu îl citeam. Primul site pe care-l deschideam în fiecare zi, înainte de mail chiar. Poate vă răzgândiți, totuși. Oricum, mulțumesc pentru tot ce ați scris până acum.

  3. E minutul zilnic de luciditate

  4. Iar eu pot să vă asigur că, deși nu vă sunt prieteni ( în sensul că habar n-au cine sunteți și cu ce vă ocupați în viața reală), cunosc cel puțin patru persoane care vă citeau jurnalul cu mare interes. Cinci, dacă mă pun la socoteală și pe mine. În consecință, expresia „absolut nimeni” nu poate avea valoare de adevăr, nici măcar relativ.

  5. Pacat, e printre putinele jurnale online pe care le mai citesc.

  6. Îmi pare cu adevărat rău. Deschid acum calculatorul, după ce n-am mai făcut-o timp de câteva zile, cu gândul de a lua ca de obicei aminte la notațiile dumneavoastră. Asist în schimb la această amuțire. Simt nevoia să reacționez, dar în același timp știu că nu am chiar nimic capital de spus. Permiteți-mi totuși, dragă domnule Soirs, să cred că prietenii dumneavoastră sunt mai mulți decât credeți. Doar pentru că nu obișnuiesc sau nu știu să reacționeze nu înseamnă că nu găsesc în luciditățile dumneavoastră elucidări în căutarea cărora presupun că mulți dintre ei, aidoma mie, nici nu știau că se află. Și chiar dacă ar fi doar câțiva, precum îi simțiți, de ce să constituie acesta un argument pentru amuțire? Aș vrea să vă mai aud vocea. V-aș mai ruga să nu amuțiți definitiv. Aș îndrăzni chiar să vă rog să vă întoarceți. Știu însă prea bine că o decizie precum cea tocmai luată de dumneavoastră nu poate fi îmblânzită prin astfel de patetizări epistolare, căci cu siguranță e dictată de nevoile unei ordini interioare. Doar de atât am vrut să vă încunoștiințez: că ați fost și sunteți așteptat. Doar atât vă rog: să vă considerați așteptat.

  7. c’mon soirs, ce naiba.

  8. Pacat. Erati stropul de umanitate preferat.

  9. Pacat. Si eu citeam in fiecare luni soirsul. E printre putinele jurnale pe care le citesc. M-am uitat la filme despre care am citit aici, am cumparat carti despre care am citit aici si ma ridicam de la birou gandindu-ma la cele citite aici. Senzatia ca se termina o carte buna. Pacat.

  10. Farewell and good luck, sir!

  11. Stimate domn, decizia merită tot respectul. Este unul dintre puținele bloguri pe care le urmăresc de ani de zile. Mi-ar plăcea să-l știu aici, chiar dacă nu veți mai scrie. Lăsați textele la vedere, în lume există și „recititori”.
    Mulțumesc.

  12. Ne veţi lipsi mai mult decât vă imaginaţi. Dacă însă credeţi cu adevărat că era o pierdere de timp, atunci vă admir şi vă felicit. Gândul că ceea ce faceţi sau ce trăiţi în timpul respectiv e mai valoros pentru dvs. e aproape incomprehensibil pentru muritorii de rând, deci cu atât mai formidabil. Toate cele bune, good luck, într-adevăr…

  13. De ce ? La ce te asteptai si nu s-a realizat ? As zice „mofturi !”, dar nu indraznesc … Imi pare rau. Mi-a placut sa te urmaresc, sa observ identificari (iubirea pentru Cioran, un oarecare dispret pentru shaman, regretul fatza de Sebastian, si altele printre care admiratia fata de Fran Leibovitz). Mi-a facut placere sa observ si gusturi divergente, care imi permiteau sa-mi imaginez posibilitatea unor discutii interesante, daca o intilnire s-ar fi produs printr-o intimplare aleatoare. Oricum, sper sa lasi jurnalul sa pluteasca in cyberspace, fiindca mai am multe de rasfoit. Este o panorama meritorie, pentru care iti multumesc.

  14. Am evitat derivele ideologizante, l-am descoperit pe Houellebecq și pe Sebastian grație acestui jurnal. Fără patetism gratuit, mi-ați influențat sensibil gândirea. Vă respect decizia și vă mulțumesc pentru tot.

  15. La Mediterranee. 75 de ani de la deschidere. (O pierdere de timp?)

Lasă un răspuns

